RSS

Äntligen var det dags!

21 Mar

Har funderat ett tag på att byta bloggverktyg och nu äntligen gjorde jag slag i saken!
Har blivit lite kär i att använda WordPress då vi använder det till Tingturabloggen. Jag tycker att det är jättesmidigt att använda så jag hoppas att det kanske ska hjälpa mig att bli lite mer flitig i mitt bloggande (fy skäms på mig!).

Jag passar också på att bjuda på ett dagsfärskt foto på mig själv. 🙂

Hoppas ni alla haft en härlig helg! Nu ska jag strax ta och krypa ner i sängen. 🙂

 
1 kommentar

Publicerat av på 21 mars, 2010 i Gott & Blandat, Kicki

 

Ett svar till “Äntligen var det dags!

  1. Lisa

    31 mars, 2010 at 12:25

    Vilken snygging!

     

Kommentera

 
