RSS

Pojkarna har Star Wars feber

01 Maj

Igår när jag bloggsurfade lite (vilket jag inte gjort på jäääättelänge) så hittade jag en mönstersamling på dessa alldeles underbara figurer:

Och jag kunde ju inte låta bli att köpa dem då alla i vår familj älskar Star Wars! 😀

Eftersom mönstren är i PDF-format så fick jag hem dem ganska omgående till min inbox och igår kväll när Hampus inte ville somna så virkade jag en liten ”Hooda” till honom.

Och nu på morgonen när jag satt i soffan och passade Elias medan han lekte så blev det en ”Kapten” till honom 🙂

Han är sååå lycklig över den och leker för fullt med sin Stormtrooper just nu. 🙂

Det är enkla och snabbvirkade mönster och jag rekommenderar dem varmt! Jag virkade mina figurer i dubbelt garn för att få dem lite större.

 
8 kommentarer

Publicerat av på 1 maj, 2010 i Familjen, Virka

 

Etiketter: , ,

8 svar till “Pojkarna har Star Wars feber

  1. helen

    16 februari, 2011 at 08:54

    men du!
    vem vill inte ha sin egen yoda, darth vader eller c-3po???

     
  2. Ina

    18 mars, 2011 at 23:11

    Jag undrar om inte jag skulle kunna få köpa mönstren av dig då jag inte kommer åt dom nån annanstans 😦

    Dina gurumisar blev såå fina!

     
  3. Cathrin

    25 oktober, 2014 at 15:57

    Hej!
    Jag har kontaktat hon som du köpte mönstret till Star Wars av. Hon säljer inte längre mönstret då hon ska ge ut en bok med de mönsterna i 2015….
    Jag blev stormförtjust i de små figurerna 😉
    Därför frågar jag dig om du möjligtvis kan tänka dig att göra en kopia av ditt mönster så jag kan få köpa det av dig?! Please!! 🙂

    Hälsningar Cathrin

     
  4. moonlitedreams

    23 juli, 2015 at 11:42

    Hej! Var in och kollade etsy men mönstret går inte att köpa längre. Finns det någon möjlighet att man kan norpa/köpa mönstret av dig?

     
  5. moonlitedreams

    23 juli, 2015 at 11:43

    Vet inte om du fick min kommentar :/ Men jag tänkte höra med dig, mönstret går ej längre att få tag på på etsy så jag tänkte höra om man kunde norpa/köpa det av dig? :/

     

Kommentera

 
