RSS

Fars Dag

14 Nov

Idag är det Fars Dag och när Niklas vaknade så fick han paket och kort för att vi älskar honom så mycket! I paketet låg en snygg skjorta i färger som han inte har sedan innan och så fick han korten nedan. Det första har jag gjort och det andra har Maja gjort. Vill du veta mer om vad jag har använt till kortet så titta in i Tingturabloggen.

Visst är Maja duktig! Jag har bara hjälpt henne att klippa och skära lite, annars har hon gjort allt själv. Jag har faktiskt fått lite pysslat på pappersfronten de senaste dagarna, så det kommer att dyka upp mer i Tingturabloggen framöver. 🙂

Ska försöka samla lite ork nu så att jag kan baka något gott till min älskling också. 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 14 november, 2010 i Familjen, Pysslat, Stämplat

 

Kommentera

 
