RSS

Alla hjärtans dag kort

15 Feb

I söndags knåpade jag ihop fem stycken kort till mina älsklingar här hemma. Det var ett ordentligt rekord för att vara mig på sistone! Det var jätteskoj att sitta och pyssla igen och jag borde verkligen försöka göra det oftare!

Här kommer lite smakprov på korten, man kan se dem i sin helhet i Tingturabloggen.

Hoppas ni hade en mysig dag igår. Det hade vi iallafall, trots att vissa var lite sjuka. Jag har åkt på en dunderförkylning (igen…) och har mått riktigt visset idag. 😦

 
3 kommentarer

Publicerat av på 15 februari, 2011 i Pysslat, Tingtura

 

Etiketter: , , , , ,

3 svar till “Alla hjärtans dag kort

  1. helen

    16 februari, 2011 at 08:52

    det var ju en superkul idé att göra honom till supermario. helt plötsligt vill jag ha denna stämpel för att göra kort till min brorsa som spelat nintendo i alla år…

     
    • pickos

      16 februari, 2011 at 12:31

      Ja, jag är faktiskt riktigt nöjd med den idén! Blev så glad när jag kom på det, för Elias ÄLSKAR Super Mario just nu 🙂

       
  2. roolz

    17 mars, 2011 at 09:49

    tack.. =)

    //roolz

     

Kommentera

 
