RSS

Jag önskar…

25 Feb

… att jag var frisk som alla ”vanliga” människor… jag vill inte vara sjuk mer, ”sluta, det är inte roligt!” som Hampus hade sagt… jag önskar att jag orkade lika mycket som jag gjorde innan jag blev sjuk… nu får jag vara glad om jag orkar ta hand om mig själv och min familj och kanske klämma in lite pyssel då och då som terapi för att jag inte ska bli galen… *suck* hoppas jag mår lite bättre efter en stund i sängen nu. Måste ju orka med Dorros ”syjunta” ikväll, har sett fram emot den så mycket!

 
2 kommentarer

Publicerat av på 25 februari, 2011 i Kicki

 

Etiketter:

2 svar till “Jag önskar…

  1. Katrin

    26 februari, 2011 at 20:21

    Goa fina du! Det önskar jag med!! Jag är så glad att du orkade komma iallafall och hoppas att du inte tog ut dig för mycket. Kram!!

     
    • pickos

      2 mars, 2011 at 14:27

      Tack Katrin! ❤
      Hade en riktigt dålig start på dagen, men den blev alldeles underbar framåt kvällen 😉
      Kram kram!

       

Kommentera

 
