RSS

Rösta på mig i Miss Cupcake 2011!

17 Maj

Vinsten är presentkort på resa, och jag skulle verkligen vilja vinna den! Har knappt varit utanför Sverige under hela mitt liv och min sjuka kropp längtar efter en resa till något varmt land. 🙂

Här kan ni gå in och rösta på mitt bidrag, Berry Delicious: http://www.misscupcake.se/show.php?id=425

Här kommer lite fler bilder på mina cupcakes, som nu är slut tyvärr eftersom jag bjöd mina goda vänner på dem när de kom förbi och besökte mig idag. 🙂


De var väldigt skoj att göra så det får nog bli fler framöver 😛

 
1 kommentar

Publicerat av på 17 maj, 2011 i Baka

 

Etiketter: , ,

Ett svar till “Rösta på mig i Miss Cupcake 2011!

  1. Dave White

    17 maj, 2011 at 12:23

    WOW! I think I could grow to like these – even if I am not to have sugar 🙂

     

Kommentera

 
