RSS

En helt vanlig lördag – eller nästan iallafall

12 Nov

En dag med inget direkt inpanerat, förutom lite städ och handling.

Pappa och Lucas börjar såklart dagen med att spela lite LoL. Deras favoritspel. 🙂 Ibland spelar de mot varandra och ibland med varandra. Idag var det med varandra. De brukar alltid ha väldigt roligt när de spelar.

Under förmiddagen ringde Niklas yngre syster och undrade om kusinerna kunde komma och leka lite under eftermiddagen och det fick de såklart. Alltid lika uppskattat av barnen. 🙂

Runt lunch gick jag, Maja och Hampus till torget för att fixa farsdagspresenten till Niklas och för att handla lite mat. När jag står och packar ner mina varor i kassen vid självskanningen på Hemköp så hör jag plötsligt ”Hej Kicki” bakom mig och där står min storebror! Han och frugan råkade stå lite längre ner i kön just när vi var och handlade. Skoj! De var på väg hem till brorsans ”svärfarmor” som fyllde år. Kul att få träffa dem och prata lite. 🙂

När vi kom hem hade kusinerna kommit och det var fullt ös hela eftermiddagen (lite för mycket för mitt stackars huvud) och när det var middagsdags så stannade de kvar och åt tacos med oss. Väldigt gott och trevligt!

Det blev en väldigt trevlig dag ändå, men nu är jag helt slut!

Igår kväll satt jag och pysslade två fars dags kort som dyker upp i Tingturabloggen nu i helgen, så kika gärna in där! Det har också kommit en ny kategori i webshopen så kika in där också! 🙂

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på 12 november, 2011 i Baka, Familjen, Gott & Blandat, Tingtura

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
